Paslauga teikiama asmenims, norintiems gauti Savivaldybės administracijos archyve saugomų dokumentų, kuriais patvirtintas tam tikras juridinis faktas, išrašus, nuorašus ar kopijas ir (arba) norintiems gauti Savivaldybės administracijos archyve saugomų Savivaldybės viešojo administravimo subjektų veiklos dokumentų (Savivaldybės tarybos sprendimų, Mero potvarkių, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų ir kt.) kopijas ar išrašus (nuorašus).
Paslaugos gali kreiptis fiziniai ir juridiniai asmenys, kuriems reikalingi duomenys apie darbo stažą, gautas pajamas ar kitus juridinius faktus iš Kretingos rajono savivaldybės saugomų dokumentų.
Prašymas teikiamas raštu tiesiogiai atvykus į Savivaldybės administraciją, atsiuntus jį paštu, per pasiuntinį arba elektroninėmis priemonėmis (oficialiu Savivaldybės administracijos el. pašto adresu [email protected] (jeigu yra galimybė identifikuoti paslaugos gavėją) ar prisijungus prie
Elektroninių valdžios vartų (jeigu yra galimybė prašymą pasirašyti kvalifikuotu elektroniniu parašu (galima naudoti asmens tapatybės kortelę, mobiliuosius įrenginius, specialią USB laikmeną, kortelę ir skaitytuvą ar kt.).
Archyvinių dokumentų išrašus, nuorašus, kopijas ar viešojo administravimo subjektų veiklos dokumentų kopijas, nuorašus ar išrašus galima atsiimti atvykus į Savivaldybės administracijos patalpas (po pranešimo apie paslaugos įvykdymą), gauti paštu, el. paštu arba per e. pristatymo informacinę sistemą.
Paslaugos aprašymas Priedas Schema
Į Kretingos rajono mokyklų ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo grupes priimami vaikai, gyvenantys Kretingos rajono savivaldybėje. Tėvų (globėjų), gyvenančių kitos savivaldybės teritorijoje, prašymai registruojami tuo atveju, jeigu mokyklos grupėse yra laisvų vietų. Tėvai (globėjai) prašymą registruoti vaikus į mokyklų grupes pildo elektroniniu būdu centralizuotoje tėvų prašymų registracijos ir gyventojų informavimo, interaktyvios ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo paslaugų poreikio ir laisvų vietų rajono Mokyklose paieškos informacinėje sistemoje (toliau – CPRIS) arba teikia raštu Kretingos rajono savivaldybės administracijos švietimo skyriuje ar bet kurioje Kretingos rajono ugdymo įstaigoje. Paslauga teikiama ketvirtu interaktyvumo lygiu. Pareiškėjui suteikiama galimybė pilnai dalyvauti paslaugos teikimo procese elektroninėje erdvėje. Pareiškėjas gali užpildyti elektroninę paslaugos užsakymo formą ir gauti galiojančią elektroninę administracinę paslaugą.
Tėvų (globėjų) prašymų priėmimas ir registracija vykdoma nuolat, o sustabdoma kasmet nuo birželio 1 d. iki liepos 1 d., komplektuojant grupes kitiems mokslo metams.
Asmenų prašymai priimti į Kretingos rajono savivaldybės mokyklų 1–10, I–IV gimnazijų ar specialiąsias klases bei pageidaujančių ugdytis toje pačioje ar kitoje mokykloje pagal aukštesnio lygmens ugdymo programą, registruojami mokyklų duomenų bazėje, naudojant Interaktyvią centralizuoto asmenų prašymų priimti mokytis pagal bendrojo ugdymo programas mokyklose registravimo ir informavimo apie laisvų vietų skaičių jose sistemą (IMRIS) arba raštu Kretingos rajono savivaldybės administracijos Švietimo skyriuje) adresu J. Pabrėžos g. 8, Kretinga, pagal prašymų formas. Mokytis nuo mokslų metų pradžios prašymai teikiami nuo einamųjų metų sausio 2 d. iki rugpjūčio 31 d., o mokytis per mokslo metus teikiami nuo mokslo metų ugdymo proceso pradžios iki ugdymo proceso pabaigos. Pirmumo teise priimami asmenys, deklaravę gyvenamąją vietą mokyklai priskirtoje aptarnavimo teritorijoje, į likusias laisvas vietas gali būti priimti asmenys iš kitoms mokykloms priskirtų aptarnavimo teritorijų. Priėmus visus pageidaujančius mokytis iš Savivaldybės teritorijos, priimami asmenys, gyvenamąją vietą deklaravę kitose savivaldybėse. Asmenys priimami pagal prašymų pateikimo datą, laiką ir išdėstant juos pagal prioritetus: dėl įgimtų ar įgytų sutrikimų asmuo turi specialiųjų ugdymosi poreikių; toje mokykloje baigė pradinio ugdymo programą (jei priimamas į 5 klasę) arba pagrindinio ugdymo pirmos dalies programą (jei priimamas į 9 ar gimnazijos I klasę); brolis ar sesuo lanko tą pačią mokyklą; vienas iš tėvų dirba toje mokykloje. Pareiškėjui suteikiama galimybė pilnai dalyvauti paslaugos teikimo procese elektroninėje erdvėje. Pareiškėjas užpildo elektroninę paslaugos užsakymo formą ir gauna galiojančią elektroninę administracinę paslaugą.
Paslaugos aprašymas 1 priedas 2 priedas
Paslauga teikiama tėvams (globėjams), norintiems gauti apie vaiko ikimokyklinės/priešmokyklinės ugdymo įstaigos lankymą/nelankymą patvirtinančią pažymą, kai asmuo atvyksta į vietą.
ŠMIR-o objektai yra naujos švietimo įstaigos (bendrojo ugdymo, neformaliojo švietimo mokyklos, švietimo pagalbos įstaigos) laisvieji mokytojai, kiti švietimo teikėjai (įstaigos, įmonės, organizacijos, kurioms švietimas nėra pagrindinė veikla). Registro paskirtis - registruoti registro objektus, rinkti, apdoroti, sisteminti, kaupti, saugoti ir teikti registro duomenis. Šie duomenys skelbiami Atviroje informavimo, konsultavimo, orientavimo sistemoje (AIKOS) www.aikos.smm.lt . Tik įregistruotos švietimo įstaigos gali tikėtis savivaldybės ar valstybės paramos. Savivaldybės administracija registruoja tik jos teritorijoje veikiančias institucijas.
Naujai įkurtos valstybinės, nevalstybinės ir savivaldybių bendrojo ugdymo, neformaliojo švietimo mokyklos, švietimo pagalbos įstaigos ir kiti teikėjai susipažįsta su aprašu https://www.smir.smm.lt/aikos2-smir/ ŠMIR tvarkos aprašas 2014-07-25.docx ir užpildo duomenų registro kortelę bei pateikia kartu su reikalaujamais dokumentais Švietimo skyriui.
Įregistravus įstaigą, elektroniniu paštu įstaigai išsiunčiama įregistravimo duomenų kortelė, taip pat pateikiama informacija apie naują švietimo įstaigą Švietimo, mokslo ir sporto ministerijai, Nacionalinei švietimo agentūrai. Įstaigos duomenis tampa vieši, prieinami visiems asmenims internete. Registras suteikia gyventojams informaciją apie savivaldybės teritorijoje veikiančias ugdymo (švietimo) įstaigas.
Registro tvarkymo įstaiga (savivaldybė), gavusi registravimo dokumentus su duomenimis, vadovaujančiosios registro tvarkymo įstaigos (Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos) nustatyta tvarka išnagrinėja, ar pateikti registravimo dokumentai ir duomenys atitinka šių nuostatų reikalavimus, ir priima sprendimą registruoti registro objektą ar laikinai atidėti jo registravimą. Registro tvarkymo įstaiga, priėmusi sprendimą registruoti registro objektą, tą pačią darbo dieną automatiniu būdu suformuoja, įrašo registro duomenis į registro duomenų bazę ir informuoja duomenų teikėją apie registro objekto
įregistravimą.
Registro tvarkymo įstaiga, priėmusi sprendimą laikinai atidėti registro objekto registravimą, per 2 darbo dienas automatiniu būdu informuoja duomenų teikėją apie sprendimo atidėjimo priežastis ir paprašo per 5 darbo dienas pateikti trūkstamus ar (ir) patikslinti klaidingus, neišsamius duomenis.
Pildant registro kortelę naudojamasi ŠMIR-o programinės įrangos klasifikatoriais.
Įregistruotos ŠMIR-e įstaigos, pasikeitus jų duomenims, patikslintą informaciją pateikia el. p. [email protected], pateikiant naujai užpildytą duomenų registro kortelę. Asmuo pateikti prašymą gali tiesiogiai ar el. paštu.
Savivaldybės darbo laikas