„Smiltynės perkėla“ pradeda terminalo rekonstrukciją

Jau šią savaitę „Smiltynės perkėla“ pradeda Naujojoje perkėloje esančio terminalo rekonstrukciją. Planuojama, kad pirmasis etapas, susijęs su infrastruktūros atnaujinimu, truks pusę metų, likusieji darbai – krantinės, užvažiavimo ant keltų rampos sutvarkymas, keltų įvažiavimo platinimas, kad eismas būtų galimas dviem juostomis, ir naujo bei modernaus keleivių terminalo statybos – bus baigti per artimiausius kelerius metus.

Prasidėjęs pirmasis etapas užtruks apie pusę metų, neįskaičiuojant darbų atidėjimo dėl oro sąlygų. Naujojoje perkėloje bus sutvarkyti vandentiekio, kanalizacijos, elektros, apšvietimo inžineriniai tinklai. Vietoje trijų eismo juostų atsiras 12, o taip pat bus įrengtos dvi papildomos kasos, tad jų skaičius išaugs iki 5. Tokiu būdu siekiama ne tik modernizuoti Naująją perkėlą, bet ir geriau reguliuoti keleivių srautus.

„Šiuo metu Naujojoje perkėloje vienu metu telpa tik apie 65 automobiliai. Sutvarkius infrastruktūrą, modernizavus eismo juostas, mes galėsime priimti beveik tris kartus daugiau – apie 140 transporto priemonių. Prie Klaipėdos centrinio terminalo bus įrengta ir autobusų sustojimo aikštelė. Nors vykdomi darbai laikinai gali sukelti šiek tiek nepatogumų, tikimės, kad modernizavus perkėlos infrastruktūrą, ji taps ne tik patrauklesnė miesto gyventojams ir svečiams, bet ir geriau bus valdomi transporto srautai“, – sako AB „Smiltynės perkėlos“ generalinis direktorius Darius Butvydas.

Sutvarkius Naujosios perkėlos infrastruktūrą, bus atlaisvinta Varnėnų ir Minijos gatvių sankryža, kuri vasaros laikotarpiu, kai išaugdavo srautai, „užsikimšdavo“. Darbų vertė – 1,1 mln. eurų be PVM. Jie bus baigti iki naujojo sezono pradžios. Kitais metais turėtų prasidėti kitas etapas – krantinių, tiltelių ir keltų rekonstrukcija.

„Šį projektą mes vykdysime su Uosto direkcija. Jie tvarkys krantines, mūsų įmonė – tiltelius, o taip pat ir keltus. Šiuo metu į juos galima įvažiuoti tik viena eile. Todėl įvažiavimai bus praplatinti, atsiras dvi juostos, kuriomis transportas bus kraunamas į keltą. Tai leis mums greičiau reguliuoti srautus, perkelti daugiau automobilių. Taip pat bus įrengti šviesoforai eismui reguliuoti“, – teigia D. Butvydas.

Paskutiniame etape – naujo terminalo statybos. Šiuo metu esantis pastatas yra pasenęs, todėl būtina statyti naują. Iškilsiančiame pastate atsiras keleivių aptarnavimo centras, biurai, čia įsikurs ir įmonės „Smiltynės perkėla“ administracija.

Kelerius artimiausius metus truksianti Naujosios perkėlos rekonstrukcija bus atlikta iš „Smiltynės perkėlos“ lėšų.

 

AB „Smiltynės perkėla“ inf.