Nuo rugsėjo 1 d. iki lapkričio 1 d. priimamos paraiškos daugiabučių namų valdytojų, pageidaujančių gauti dalinį finansavimą Kretingos rajono savivaldybės teritorijoje esančių daugiabučių namų kiemų infrastruktūrai projektuoti, remontuoti, rekonstruoti. Pasiūlymų teikimo sąlygas rasite 2020-11-26 Tarybos sprendime Nr. T2-284 „Dėl daugiabučių gyvenamųjų namų teritorijų tvarkymo programos tvirtinimo“.
Atkreipiame dėmesį, kad kartu su prašymu iš dalies finansuoti daugiabučio gyvenamojo namo teritorijos tvarkymo darbus iš Savivaldybės biudžeto lėšų (žr. 1 priedas) turi būti pateikti šie dokumentai (originalai ir patvirtintos kopijos):
• įgaliojimas atstovauti Valdytojui;
• daugiabučio gyvenamojo namo savininkų Civilinio kodekso nustatyta tvarka priimtas sprendimas pritarti tvarkymo darbams;
• daugiabučio gyvenamojo namo savininkų lėšų skyrimo prašomiems darbams finansuoti patvirtinimas arba kiti dokumentai, pagrindžiantys dalinį tvarkymo darbų finansavimą iš kitų šaltinių;
• daugiabučio gyvenamojo namo teritorijos esamos būklės fotofiksacija;
• žemės sklypo nuosavybės arba kitas žemės sklypo valdymą įrodantis dokumentas.
Pasiūlymus bus galima teikti:
• elektronine forma, siunčiant visą dokumentų bylą (pasirašytą elektroniniu parašu) bendruoju Savivaldybės administracijos elektroniniu paštu [email protected];
• popierine forma, pateikiant visus tinkamai patvirtintus dokumentus Kretingos rajono savivaldybės administracijai (107 kab., Savanorių g. 29 A, Kretinga);
• paštu, siunčiant visą dokumentų bylą (pasirašytą elektroniniu parašu) adresu Kretingos rajono savivaldybė, Savanorių g. 29A, LT-97111 Kretinga.
Kontaktinis asmuo Rasa Šerputienė, tel. +370 445 51390, el. p. [email protected].